duminică, 9 mai 2010

Mirosul tandafirilor

Postez pentru noi un mesaj primit prin chanelling care ne poate fi un indrumar foarte simplu si util.

"Binecuvântările mele dragi prieteni.
Azi am să vorbesc despre mirosul florilor de trandafiri. Oh, voi întrebaţi, dar „ce legătura are mirosul trandafirilor cu mine?” Eu vă spun că are, are cu corpul fizic şi corpul spiritual.
Dragii mei prieteni, voi ştiţi că corpul vostru fizic emană un miros oarecare. Bărbaţii au un miros mai puternic iar femeile mai puţin.
Obiceiul de azi este să vă parfumaţi înainte de a merge la lucru, poate folosiţi spray, sau parfum sau creme mirositoare. Parfumul pe care-l folosiţi nu o să miroase până seara, acesta se evaporă. Eu ştiu că voi vreţi să mirosiţi bine şi da, este foarte bine să emanaţi un miros de parfum.
Eu ştiu de asemenea că parfumul este foarte scump dar, eu vă învăţ o metodă de respirare pe care dacă o practicaţi zilnic cel puţin de trei ori pe zi după trei luni de zile corpul vostru va emana un miros de trandafir. Desigur voi trebuie să continuaţi respiraţia, însă corpul vostru va începe să emane un miros de trandafir.
Prin respiraţie voi emanaţi toxinele prin porii pielei şi tot corpul se va împrospăta, oxigenul va circula nestingherit în corpul vostru şi aşa celulele şi ADN-ul se va schimba. O să vă simţiţi împrospătaţi, relaxaţi şi ştiu că Tobias v-a invitat la Centrul de Refacere şi dacă mergeţi acolo eu am să vă rog să respiraţi şi acolo cât mai mult.
Respiraţia despre care vorbesc este o respiraţie conştientă şi trebuie făcută în momentul de Acum. Fiţi în Acum şi respiraţi conştienţi.
Care este regula de respiraţie corectă? Dragii mei prieteni, nu există o regulă de respiraţie dar eu vă descriu aici cum puteţi să respiraţi. .
Respiraţia trebuie să intre adânc în corpul vostru, în organele voastre interne. Deci, începeţi prin a vă afla în momentul de Acum, închideţi gura şi aşezaţi mâinile pe burtă. Puteţi sta culcaţi, sau pe scaun, sau în orice poziţie doriţi voi. Dacă staţi întinşi pe podea sau pe pat, îndoiţi genunchii şi aduceţi picioarele spre corp, talpa picioarelor să fie pe pat sau podea puţin îndepărtaţi unul de celălalt. Aşezaţi mâinile pe burtă şi începeţi să respiraţi în Acum, conştienţi. Inspiraţi pe nas, adânc şi simţiţi cum burta se ridică dar pieptul aproape că nici nu se mişcă. Când expiraţi atunci burta revine la normal. Inspiraţi şi expiraţi adânc pe nas. Dacă sunteţi la serviciu atunci faceţi acelaşi lucru stând pe scaun. Faceţi de trei ori pe zi, dimineaţa înainte de a vă scula, la prânz şi seara în pat. Nu trebuie să spuneţi nimic, nu trebuie să vă gândiţi la nimic. Simplu respiraţi conştienţi. .
Dragii mei, în acest fel voi vă ajutaţi pe voi înşivă, nu pe mine, nu pe alţii, ci pe voi înşivă. Cei care o să practice această respiraţie zilnică, după vreo trei luni de zile mirosul corpului fizic se va schimba.
ADN-ul o să se deschidă, celulele se vor clarifica. Voi vă ajutaţi pe voi înşivă. Când acest lucru se întâmplă atunci mirosul corpului fizic se va schimba într-un miros de parfum al florii de trandafir. Ştiu că odată în viaţă aţi mirosit un trandafir şi vă puteţi aduce aminte cum miroase. Voi vă ajutaţi pe voi înşivă atât în privinţa sănătăţii cât şi pe plan financiar. Sănătatea o să revină în echilibru. Nu o să mai fiţi nevoiţi să cumpăraţi nici un fel de parfum, sau spray. Voi o să mirosiţi natural a trandafir. După o clarificare intensă cu respiraţia dată mai sus voi o să mirosiţi a trandafir. Unii poate o să vă întrebe unde aţi cumpărat parfumul pe care-l folosiţi şi voi atunci o să ştiţi ce fel de parfum aveţi.
Acum vă întrebaţi oare ce legătură are respiraţia cu corpul spiritual? Dragii mei, aşa cum voi urcaţi pe scara ascensiunii, corpul vostru spiritual se contopeşte cu cel fizic, aşa că vă daţi seama că şi corpul spiritual va fi bucuros să miroasă a trandafir. Aşa cum vă extindeţi tot mai în afară, în sus, în jos şi lateral, în acest fel corpul spiritual intră în voi tot mai mult, deoarece se creează acel spaţiu sigur. În acest fel ambele corpuri o să miroasă a trandafir.
Dragii mei prieteni, dacă vă iubiţi pe voi înşivă atunci o să faceţi totul să intraţi în echilibru şi să mirosiţi bine.
Această respiraţie o să vă refacă, pielea o să fie din nou elastică, o să străluciţi, o să arătaţi mai tineri decât vârsta voastră, ochii voştri o să strălucească şi aşa cum am spus o să aveţi mirosul florii de trandafir. Dacă credeţi acest lucru atunci aşa o să fie şi aşa este!

Raza Albă

Niciun comentariu:

Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro