sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Minunea Postului cu Apa

Va prezint aici informatii despre cea mai simpla metoda de vindecare prin credinta si activarea Doctorului interior cu care ne-am nascut fiecare din noi !


Cautati o apa naturala, cu ph sanatos ( verificati daca apa Azuga din comert va satisface de pilda ) si puteti simultan sa ii ridicati vibratia macerand la rece in ea busuioc.
Eu personal am tinut cel mai mult post cu apa 14 zile , simultan cu program normal de lucru .
Am pierdut astfel aprox 4 kg dar m-am simtit excelent urmare acestui autotratament.
Este de dorit ca aceste perioade sa nu coincida cu temperaturi climatice excesive si cu efort marit.
Altfel, va este dificil si puteti pierde mult in greutate.
Daca va simtiti foarte slabiti puteti folosi in perioada de post remedii naturiste, intr-o singura priza pe zi, in jurul amiezii.
Aveti grija sa nu fiti constipati si sa faceti clisma inainte si daca se poate in ziua 4, 5, 6.
E adevarat ca nu consum carne, alcool si cafea si nu fumez.
La iesirea din post folositi sucuri si produse naturale.

Mai jos sunt alte comentarii .
Sa va fie de folos !

Daca puteti ramane doar cu ele dupa perioada de post ati ajuns deja in COMUNIUNE cu DUMNEZEU.
Iisus recomanda aceasta comuniune simpla , urmare careia toate calitatile umane se vor activa maxim posibil.










Niciun comentariu:

Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro